Tuesday, June 21, 2011

KIA FORTE KOUP!!

okey kali nie kite nak cite pasal kereta idaman kolbu...hehe..baru2 nie hati aku dah terpikat pada kerete yg berwarna merah nie..my favourte color!! memang mengancam habis ar..bayang kan bawak kerete nie kat jalan..perghh mmg dari jauh leh nampak ar..walaupun kisah sedihnye aku tak ada lesen kerete

mule2 aku kenal kerete nie kat entertainment show korea..siapa gile korea mesti tau WE GOT MARRIED.. dalam nie pasangan yongseo couple(yonghwa CNBLUE & seohyun SNSD) ada gune kerete nie..time tue ar aku tangkap cintan ngan kerete nie..pastue apa lagi aku google..tengok gamba,specification dia, harga dan macam2 lagi ar..sebenarnye bawah kia forte nie ada 3 design..yang aku suke forte koup..dia da 2 pintu jer..aku suke sebab nampak sporty daripada forte sedan (4 pintu ).. sesuai ar untuk remaja macam aku nie

meh layan gamba plak...


smart kan!!!!


nie model sedan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...